torsdag 7. juni 2012

Himmelsk

imgp6092

Fra den engelske vestkyst, tatt for noen år siden. Vil så gjerne tilbake, nå må det snart bli båt til England igjen!

Denne fyrlykten var litt utradisjonell, og er bra høy, sjekk stigen nede på venstre siden!

Så i påvente av englandsbåten er Lofoten årets feriemål, her fra Ure.

SG101062

og til slutt,  denne sesongens siste ski bilde! Fra toppen av Valafjell mot Voss, Lønahorgi til Høyre i bildet.

P1090418

Flere himmelske finner du på Petunia sin side.

8 kommentarer:

Marianne sa...

Heeelt fantastiske bilder!
Takk for titten!
(Hva er den fuglen nederst til høyre?)

Mokomoko sa...

Takk for det. Fuglen nede til høyre er logoen min, mokofoto

Maria sa...

Så fina och otroligt vackra bilder!
Trevlig helg!

Laura sa...

beautiful compositions...I love the color contrasts.)

Lotta sa...

Förstår verkligen att du vill tillbaka för dina bilder väcker verkligen reslusten!
Ha en fin helg.

Toril sa...

Kjempefine himmelske bilder! Ønsker deg en kjempefin lørdag, og ei kjempefin og god helg videre!:)

Birthe sa...

Oh my! Er det ikke en "liker" knapp her :)

Fru Andersen sa...

Hei.
Så flott et bilde av bua på Ure. Der tråkket jeg mine barnesko. Det er min barndoms hjemgård. Bodde der til jeg var 19 år. Min mamma bor der enda.
Det bildet skulle jeg gjerne ha hatt en kopi av :)