torsdag 21. oktober 2010

ABC Ø



Øl
Flere ABC Ø finner du her

10 kommentarer:

TorAa sa...

En sådann har jeg aldri sett eller smakt tidligere.
Og så da?
Fantastisk bilde. Virkelig dukkfriskt

Kamelryttersken sa...

Duggfriskt bilde. Må da være noe for ølhund-klubben?

Maria G sa...

Mmmm kall öl sååå gott!
Fin bild!
Trevlig helg!

Mona sa...

Wow, vilken härlig vinkel du fotat i. Ölsejdeln ser ju enorm ut!

Petunia sa...

Passer jo bra det siden det er fredag og helg. Og øl går vel an på after ski også, for jeg går ut i fra du skal på Gullfjellet i helgen.

Helle K. sa...

Sikke et billede :) jeg føler mig tørstig.

Lotta sa...

Woooow Vilken härlig bild på en iskall öl.
Fantastiskt fint fotat.
Vad sugen jag blev
Nu känner jag att jag är lite törstig.
Mysig helg....
Kramizzzzzz

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Den så frisk og god ut :)
Vet ikke om jeg ser syner allerede, men sitter det en kar på en benk/stol i bakgrunn der?...nei, jeg har ikke drukket øl...hehe.

Nyt helgen, med eller uten slike glass :)

Anonym sa...

Fantastisk bild!
Åh! Vad sugen jag blir :))
Mvh Halina

Irene sa...

Flott bilde! Frister i sommervarmen, men akkurat nå må jeg tilstå at jeg har mer lyst på noe varmt i kruset :o)